Geachte relatie,
Wij hebben uw aanvraag niet kunnen verwerken, waarvoor onze excuses. Klik op Terug als u het opnieuw wilt proberen of neem contact op met ons Klant Contact Center.
In sommige gevallen kan de fout veroorzaakt worden door Tijdelijke Internet-bestanden, welke op uw vaste schijf worden opgeslagen zodat de inhoud snel geraadpleegd kunnen worden. Tijdelijke Internet-bestanden kunnen eenvoudig worden verwijderd. Afhankelijk van de snelheid van de computer en de hoeveelheid Tijdelijke Internet-bestanden kan dit even duren.
Aan de hand van uw browserversie kunt u onderstaande stappen doorlopen:
Microsoft Internet Explorer 6
Microsoft Internet Explorer 7
Microsoft Internet Explorer 8
Als u deze stappen heeft doorlopen klikt u alle Internet Explorer schermen weg en probeert u het opnieuw.
Microsoft Internet Explorer 6
U gaat naar het menu Extra en klikt op Internet-opties. Hierna klikt u op Bestanden verwijderen.
Microsoft Internet Explorer 7 en Microsoft Internet Explorer 8
U gaat naar het menu Extra en klikt op Browsegeschiedenis verwijderen. Wanneer u de menubalk niet ziet, kunt u op de Alt-toets drukken om deze zichtbaar te maken. Vervolgens klikt u op Bestanden verwijderen.
|